Четвертокласники із десяти закладів області взяли участь у проведенні основного етапу другого циклу моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти».
Основною метою дослідження є з’ясування ефективності впровадження Нової української школи.
Результати цьогорічного моніторингового дослідження будуть ретельно вивчатися фахівцями. Проаналізовані дані дозволять напрацювати значний обсяг інформації, який може бути корисним не лише для прийняття обґрунтованих управлінських рішень на рівні держави, а й для адміністрацій закладів загальної середньої освіти з метою підвищення якості освітньої діяльності, вчителів початкових класів – для вдосконалення викладання читання й математики і, безперечно, батькам, діти яких здобувають освіту в початковій школі.